gull00 Kızlar Adana da trençkot zamanı bile gelmemiş hatta ne trençkotu hâlâ hangi kumaş terletmez diye seçim yaparak giyiniyoruz şuan gerçekten yün falan giyen varmı çok merak ediyorum bu arada gece de aynı yani yaz ayından bir tık serin o kadar