gulce9 Oğlum 37+4 gunluk dogdu. 3. Gununde sariligi cikti yatis yaptik dustu sonra 5. Gunde tekrar yukseldi yattik. 16-17 gunluk oldu tekrar yukselince tekrar yatis yaptik. Degeri de ilk 17 idi sonra hep 15 lerle yatis yaptik dunde 31 gunluktu sariligi yukseldi halsizdi getirdik degeri 17 cikti tekrar yatis yaptik. Butun testleri yaptilar bir sorun cikmadi ultrasonda baktilar yine sorun cikmadi diktorumuz da kilo alimi iyi beslenmesi iyi sorun olmaz diyor ama ben endiseliyim surekli fototerapi goruyor surekli hastahane cok yorulduk ve deger surekli yuksek.
bebekcoli gulce9 canım kırkı çıkana kadar önemli. Artık korkma. Ben ikinci doğumumu yaptım. Büyük 3 buçuk yaşında. küçük 8 aylık. İkisinde de sarılık görüldü. İkisinde de ilk 2 ay devam etti hocalar anne sütü sarılığı korkma dediler. Uyuşmazlık var ondan dediler. Sonuçlar temizdi. İlk oğlum 2 gece de fototerapi için hastanede yattı 21 idi en son değer . Dediğim gibi ilk kırk günü devirdinse takma emişin bol bol geçer canm saatte bir emzir mutlaka teklif yap zorla uyandir meme daya 😂 geçiyor en kolay şeymiş meğer sarılık ELHAMDÜLİLLAH
asmkkx gulce9 benim oglumunda 15 lerde felandi sükür 17 yi görmedi hiç ama . ben a pozitiftim oglum ab pozitifti mamada veriyordum ona rağmen sarılığı zor geçmişti. yatacaktı yatmadı düştügü icin. ama şöyle bisey biliyorum, eğerki 15 gunu geçince 15 ciksa bile problem olmuyor mu neydi beyine zarar vermiyormuş o zaman birde doktorum sey demisti kan uyusmazligi var kan grubundan dolayı fizyolojik sarilik olmus. uzun sürdü oda halsizlik iste, sarıydı 41. gune kadar full. endiselenme
aydint 21 ile yatış yapmıştık 1 kez fototerapi gördü spnra düştü bi daha da çıkmadı,uzamış sarılık olacak demekki, 1 aya geçer canınızı sıkmayın, yeterli beslemeye bakın başka yapacak bişey yok maaalesef
gulce9 bebekcoli O kadar yoruldum ki artik herkes bir sey soyluyor. Yok mama ver meme verme surekli goturdun delik desik ettiler cocugu gibi seyle ve gercekten cok yoruldum.
asmkkx gulce9 mamayla ilgisi yok bence benim sütüm yoktu sarılık olmasın diye eve gelir gelmez mama da vermiştim.ona rağmen sarılıgı uzun sürdü.
gulce9 asmkkx Evet doktorumda oyle dedi beyne etki etmiyor diye iste ama yatis verdiler dusurmek icin gerci ben paniktim iyi beslenmiyor surekli uyuyor dedim. O sekilde yatirdilar
ikibebedublekahve gulce9 70 günlük oğlum var şu son 3-4 gündür yüzü beyazlamaya başladı, yanakları sarıydı bende ne zaman düzelecek diye merak ediyordum.yeterli besleniyorsa kilo alımı vs iyiyse endişe etmeyin sarılık normal bi durum bebeklerde
ikibebedublekahve gulce9 5. gün kontrolünde baktırdık sadece, 14 çıkmıştı daha da yükselmedi sadece emziriyorum beslenmesi çok iyi keyfi de hep yerinde olunca götürmedik bidaha, anne sütü sarılığı diye düşünüyorum o da zararsızmış zamanla geçiyor
ikibebedublekahve gulce9 yanaklarında vardı sadece, sarı ve ten rengi koyuydu yeni yeni açılıyor beyazladı baya
gulce9 ikibebedublekahve bende surekli besliyorum hatta hastahanedeyiz sanki emzirdikce sariligi artiyor. Fototerapide cocuk bembeyaz emziriyorum sarariyor. Doktor da mama versen sarilik kalmaz ama verme anne sutu alsin diyor deger 12lere dusmeyince de cikarmam diyor
alpaslanmom_ gulce9 17 ile hastaneye yattık 9 a kadar düşmüştü bir kaç gün sonra 11 E çıktı ama bu kadar yükselmemişti yine de doktor karaciğerde şekerle ilgili bir test yaptın siz yaptırdınız mı ?
ikibebedublekahve gulce9 muhtemelen anne sütü sarılığıdır sizinki de. Ben uzman değilim bişey önermem doğru olmaz ama ben bol bol emzirdim zamanla geçiyor endişelenme bence. Elinde gövdesinde vs vücudunda var mı?