3 haftadır oğlumda geçmeyen öksürük ve yeşil burun akıntısı var , kıvamlı hem de . Bisolnatur kullandım , aferin kullandım geçmedi . Doktora götürsem antibiyotik yazacak , ama oğlum daha bir buçuk ay önce bir kutu antibiyotik bitirdi , ateşi çıkmadığı sürece antibiyotik kullandırtmak istemiyorum , napabilirim