Bebeğim 46 günlük 40 ına kadar hep boşluğa bakıp gülüyordu ve kısa süreliydi şimdi ise yüzümüze bakıp gülebiliyor ve gülmeleri arttı bir de emerken aniden emmeyi bırakıyor gülüyor tekrar emiyor yatarken kafasını da sağa sola rahatlıkla çevirebiliyor normal mi bunlar acaba