arkadaşlar yaklaşık bir ay önce kalp tomografisi çektirdim EKGym bozuk diye ama o anı hiç unutamıyorum neyse ki kalp tomografisi falan temiz çıktı kalple ilgili bir sorun çıkmadı göğsümde bir nodül çıktı ama parçası temiz çıktı ama her gün göğüs bölgemde sırtımda bir ağrım oluyor ve sürekli kalbime göğsüme vuruyorum ve bundan çıkamıyorum de dinliyorum tekrar doktora gitmek istiyorum ama bu da çare değil hep kalbimden olduğunu düşünüyorum