Kızlar kızım ciddi bir emzik bağımlısıydı 19 aylık olacak haftaya emziği bıraktık bugün 4. Güne giriyoruz. Sormayı bıraktı emziği fakat yatak reddi oldu. Yatağına asla gitmek istemiyor kucağımda uyumaya başladı dalınca yatırıyorum ama gece mesela kalkınca kendini yatakta görünce kıyameti koparıyor. Yatakta uzanıp yanına uyurdu şuan kucağımda ayakta uyuyor. Odasını ve yatağı reddediyor. Bunları yaşayan oldu mu ne yapabilirim çok zorlanıyorum