sltnaltn Bebeğim 5 aylık, yoğun saç dökülmem var, bu gidişle kelleşeceğim gibi, saçımı açmaya, taramaya korkuyorum, tutam tutam dökülüyor, ne zaman duruyor bu dökülmeler, ne yapmam gerekiyor yardımmmm…🥲🥹
Gokturkmom sltnaltn 4.ayda başladı her gün topak topak dökülüyordu özellikle banyoda .Vitamin değerlerime baktırdım d vitaminim çok düşmüştü onun için ilaç kullandım zamanla düzeldi bence ya çokta yapacak bişey yok 🥲
Gokturkmom sltnaltn şuan o dökülen yerler uzadı çok çirkin duruyor 🥲 benim saçım ince telli çok döküldüğü belli olmuyor ön kısım belli oluyordu sadece 🥲
senamomss sltnaltn benim bebeğimde haftaya 6 aylık olcak doğum yaptığımdan beri benimde aynı saçlarımı taramaya açmaya korkar oldum resmen ne zaman geçecek bilmiyorum doğumda benim kanımın düşük olduğunu söylediler gidicem tahlil vercem bu arada
umayyyyyz Benimde çok dökülüyordu kan değerlerime baktırdım her şey normal dedi kan ilacı ve D vitamini kullanıyorum zaten , hamilelik dönemimden folik asit takviyesi kalmıştı bi içeyim dedim inanılmaz iyi geldi ocean markalı yeşil kutu belki denersiniz 🌸
havvaya sltnaltn benimde bebeğim 5 aylık ve aynı durum bende de var.bende merakla gelecek cevaplara bakacağım.
gurbetteanne10 sltnaltn benimde öyleydi kan degerlerinize baktırıp demir d vitamini B12 ilaçlarını kullanmanız gerekiyor bide sanırım emzirme sürecide etkiliyor ben sütümü kesince iyice dökülme azaldi
myprincess1 sltnaltn ay öyle ben de bu emoji gibi kslıcam diye korkuyorum Toplu bile olsa saçım her yer saç
busraufukilbilge sltnaltn 3 aylik kizim var ayni dert bende de . Vitaminlerimide dogumdan beri duzenli kullaniyorum , ama yinede dokuluyor . Uzundu saclarim gittim kisalttirdim . Banyoda ayri , tararken ayri , toplarken ayri dokuluyor . Sacimi salamiyorum . Kiziminda ustunden topluyorum bazen kucagima alinca onada geciyor 😂 yerler desen surekli sac goruyorum sinir geliyor .
30-01-m busraufukilbilge 5.5 aylık oğlum , benımde aynı çok dökülüyor gittim kısacık kestirdim hatta boya da yaptıracagım , ne kadar takviye de kullansak doğum sonrası olduğu için dökülme olacak çok da şey yapmayalım 😀