Nurtkn4242 annemde defalarca kaş göz yardı. Yara bere sayısız .
Sizede cok gecmis olsun gercekten cok zor .
Yasayana da zor , etrafındakilere de
Bide ben farklı sehirdeyim apartmandakiler bakıyor sesi cıkmayınca ama zor yani .
İlaçda kesin cözüm değil ki .
Allah hepinize şifa versin ins ya 😔
Annemde sizin gibi bazen büyük Nöbetleri oluyor bazende, böle sacmalamalar 😔🙂↕️