gizemmeh4 Kızlar ben sezeryan oldum 2 Ağustos’ta adetim 7 gün sürdü bitti 3 gün önce falan şimdi tekrar kanama gelmiş bu neyin kanaması ki acaba
kumsalsmommy gizemmeh4 regl olduktan 10 gün sonra ara kanamam gelmişti. Hamileyim sandım ama normalmiş
Hanabii Hamile olduğunuzu sanmıyorum doğum yapalı daha 2 ay bile olmamış ara kanamalar olması normal bir şey
fdmeakts Benimde Doğum yaptıktan sonra kanamam yaklaşık 12 gün sürdü sonra üç gün sonra tekrar başladı sonra kesildi bir iki gün sonra tekrar başladı böyle böyle rahat bir ay sürdü yani böyle kanamalar görülebiliyor