Bebeğim 15 aylık son 10 gündür çok az yiyor normalde iştahlı bir bebekti ama birden bire yememeye başladı mama sandalyesinde ayağa kalkıyo oturmak istemiyor yedirmeye çalıştığımda ağlama krizine giriyor aynı şeyleri yaşayan var mı geçici bi durum mu yememesi beni çok üzüyor