dilaraklyc_ Hanımlar bebişleriniz kaç aylıkken diş çıkardı biz7 ay 7 günlüğüz 1 hafta önce dişimiz patladı ne zamana çıkar 😩 ateşlenme olmadı çok şükür ama sürekli huzursuz gece ağlayarak uyanıyor sürekli ve daha fazlası sizde durumlar nasıl 🫠
2_oglanannesi dilaraklyc_ 8 ay 10 günlük hala diş yok. Ara ara atak yapıyo iki gün kadar bi çılgın oluyo ama diş falan yok
SuMisalii dilaraklyc_ büyük 7 buçuk aylıkken Küçük 6 aylıkken çıkardı. Diş dönemi zor gerçekten allah yardımcımız olsun🤲
gokcen_ dilaraklyc_ 5 6 aylıkken alt dişi çıkmıştı .diş dönemi zor gerçekten Allah sabır versin.Ama 1 yaşında kadar 5 dişi oldu ve uykusu düzeni oldu baya rahatladı
Retzja dilaraklyc_ Erken evet. İki dişi birden çıkardı, sonra çıkardığı dişler de hep ikişer ikişerdi. Şuan 17 aylık, 16 tane dişi var. Erkenci biraz.
gokcen_ dilaraklyc_ Evet benimki geceleri çok sık uyanırdı ,gerçi emzirmeyi de bitirdim 13 aylık olunca onun da etkisi vardır