canparem11 Kızlar bebeğim 21 aylık aşırı aşırı bir öksürük krizine girdi bal pekmez denedim işe yaramadı bana birşey önerin lütfen 🥹🥹
kkbb367 canparem11 geçmiş olsun canım ayaklarının altına viks sürebilirsin bize faydası olmustu esim eczaneden çocuk viksi almıştı onu sürmüştük
serendipity16 canparem11 akgünlük sakızı alın onu tavada yakıyorsunuz bir beze ya da havluya buharını tutun bir gece sırtına bir gece göğsüne koyun çok faydasını görürsünüz ben hep ölsürük olunca bu şekilde geçiriyorum ilaçsız atlatıyoruz çok şükür
aysvh Prospan diye bir şurup var ama ilaç değil bitkisel takviye tarzı bi ürün reçete ile satılmıyor zaten doktorunuza danışarak yinede benim bebeğim 16 aylık bizde kullanıyoruz şuan, faydasını gören çok varmış biz daha yeni kullanmaya başladık
muge46 Hasta grip degilse Allerjik olabilir benimde oglum allerjik 9 ayliktan itibaren zencefil zerdecal yaptim 1 yas olmadigi icin bal koymadim limon sıktım suan 6 yasinda zencefilli zerdeçal bal limonher gece yaim cay bardagi iciriyorun sizde bal koymadan aksamlari bi tatli kasigi verebilirsiniz