Merhabalar, süt artırmak için her tuşa basan bir anneyim. Hali hazırda lacmix, solgar ve bestlak kullanıyorum. Her gün tahin, dut-incir hoşafı ve 3-4 litre su içiyorum. Bebeğimi aktif olarak emziriyorum ve günde 2-3 kez mama veriyorum. 3 aylık bir bebeğim var. Sütüm azdı doğduğunda. 2 aylık olduğunda sağımda soldan 40-50cc, sağdan 90-100cc süt geliyordu. Fakat şimdi soldan en fazla 10cc geliyor. Sağdan 100cc civarı geliyor. Sol taraftan az geldiği için orayı emmiyor. Eds yöntemini denedim sevmedi. Ben de sağmaya devam ediyorum. Sizce nasil bir yol izlemeliyim? Forumda imom Latte ve lactamix’in süt artırdığını okudum. Lacmix’le içerik olarak aynı gibi görünüyor ama denemeli miyim? Aynı anda kullanılabilir mi? Çok fazla sorum var fakat yardımınıza ihtiyacım var.