asafaysegul maygirl şuan bişey kalmadı gibi inanın gece 1 den sabah 8 e kadar bit ayıkladık ne kadar çabuk çoğalmışlar bezini açtığımda pipisinin üzerinde buldum ilk biti sonra kafasına baktım direkt doluydu
maygirl asafaysegul srke diye bisey okurmus onlar yapisik haraketsiz.ilkokukda banada olmustu annem soylerdi..onlarada dikkat edin varsa yine cogalir.gecmis olsun.parazitin her turlusu kötü
asafaysegul maygirl evet evet onları tek tek çektim çıkartım ama bilmiyorum artık inşallah bir şey kalmamıştır nasıl fark etmedim ona şaşırıyorum
birhanim25 asafaysegul ben de sizin yerinizde olsam keserdim saçlarını kesinlikle, kız çocuğu olsa neyse de erkek çocuğu tuhaf durmaz Riske atmaya değmez çok yorucu, uğraştırıcı bir süreç çünkü
asafaysegul birhanim25 kesmeden kurtulduk saç buharı yaptırdım spa merkezinde doktorumuzun önerisiyle şuan hiçbişey kalmadı artık buda böyle komik bi anı olarak kaldı bizimle😅
hcrclk asafaysegul çok geçmiş olsun 🙏🏻 inşallah dediğiniz gibi bitmiştir daha bulmazsınız ama her ihtimale karşı siz de bit ilacı kullanabilirsiniz. Bize doktor önermişti ki benim kızım daha çok küçüktü.