gulsahmom Arkadaşlar selam. 1 yaşında kızım ne kadar kısa yada uzun süre olursa olsun arabayla 10. Dk da kusuyor bu devamlı başımıza geliyor. Çocuk doktoruna randevu alacağım. Sizlerden de başına gelen yada tecrübeleriniz var mı?
maysamoms33 gulsahmom bir videoda görmüştüm ne kadar işe yarar bilmiyorum arabalar benide eskiden çok tutuyordu çok kötü kadın bebeğinin karın deliğini bantla kapatıyordu böyle olunca midesi bulanmıyormuş bilimsel bir durumu var mı bilmiyorum işe yaradığını söylüyordu
Laden gulsahmom benim kızımda bu şekilde. 7 yaşına girecek hala aynı. 10-15 dakika mesafede bile direkt yüzü beyazlıyor mide bulantısından. Ben doktora danışıp metpamid kullanmıştım. Özellikle şehir dışına çıkarken hala kullanıyorum şurubunu. Göbek deliğine banttan tutun bilekliğe kadar her şeyi denedim asla işe yaramadı malesef
gizemzumraa gulsahmom benimde kızım oyle malesef. 16 aylık ve araba tutuyor. Bazen kusuyor bazen kusmuyor anlamadım ama araba tutuyor
Retzja Başımıza gelmedi, o yüzden bilemiyorum ama yemek yemesinin üstüne arabaya binmiş o sallantı da midesini bulandırmış olabilir mi acaba? Tamamen tahmin yürütüyorum. Üste çıksın 🔝