Ebrar27 Prensesannesi38 eşim dün aldı kendıne çok güzel bi telefon beğendim ama tek sorun arkası aliminyum kaplama olduğu için hemen çizilebilirmiş bayi söledi..
mamacitaa_ Prensesannesi38 benim bunu dün yakinen inceleme fırsatım oldu, hiç beğenmedim 👎 tasarımı çok cirkin bence yani ben kullanamam ya büyük de hem. Hele turuncu rengini hiç beğenmedim. Suan elimdeki 13 bu kat kat güzel bence 😌
Ebrar27 eliiifogz kamerası da çok iyi yakın çekim uzak çekim harıka ben çok beğendim eşimde ilk kez bi TL bu kadar beğendim diyor
ekins Ay tipi hiç güzel değil kızlar. Çirkin bi kılıf takmış gibi. Bende vazgeçtim almaktan hiç bulaşmayın telefonunuz güzelse bekleyin seneye 18 gelir 😅
Ebrar27 Prensesannesi38 ya ama çok hassas kılıfsız asla kullanamazsın hemen çiziliyormuş yani aslında alınacaksa 16 pro Max ben onu kullanıyorum taş gibi çok iyi