Hiçbir korunma yöntemi garanti sağlamıyor maalesef. Doğum kontrol haplarıda her gün aynı saatte almanız gerekiyor. İlk 1 ay koruma sağlamaz, 1 aydan sonra başlıyor korumaya. Ona dikkat edin. Hormonlarla oynuyor maalesef. Bir süre yasmin kullandım. Kanama, adet düzensizliği yapmadı ama psikolojik olarak çok hassaslaştım. Belkide kötü dönemime denk geldi bilemiyorum ama ona bağlıyorum😅