1123213 Kızlar bebeğim gece üstünü hiç örttürmüyor bu yüzden uyku tulumu almak istiyorum kaç tog almalıyım ve memnun kaldığınız var mı ?
rumeysamine 1123213 evinizin sıcaklığına bağlı benım evim çok sıcak olur o yüzden 1 tog ebebekten aldım çok memnun kaldım çünkü hiç üstünü örtmezdi gece 10 ler kalkıp örterdim yine açardı şimdi sıcacık
uraskoom 1123213  ben buna göre 1 tog almayı düşünüyorum evim 22-23 derece civarı oluyor geceleri
sinemisxs Evınızın sıcaklığına göre almanız gerekıyor, ben 1 tog kullanıyorum,1.6 tog da yedek aldım annemlerin evi kılın biraz daha düşük ısıda oluyor. LCW ve defacto kullanıyorum