mamacitaa_ Asturk33 bebeğin çok küçük ve eşinizle de korunmadınız. E peki bu durumda biz napmaliyiz 🥲
Birprensannesii__ Asturk33 Bebeginiz bu kadar küçükken ve bu kadar korkarken neden korunmadınız iyi cesarett
usenmedimyaptimbirvelet Asturk33 Bebeğim daha çok küçük Dur canım yıpratma kendini. Onu biz düşünelim sen keyfine bak
melek3675 Asturk33 ee yani ne yapmamız gerek? Annemin güzel bi lafı vardır lahanayı yerken iyiydi sonra gelipte mee deme diye😂😂
Pirasalipuding goldengate iyilik bebeğim kızlar uyuyor yemek yapacağım yerimden kalkabilirsem 😅 sen nasılsın 🫶🏻
3kedili2bebekli Asturk33 ertesi gün hapı alabilirsiniz sonra da sağlık ocağına gidin size korunma yöntemleri hakkında bilgi versinler