cicekligunler Doğumumu Temmuz’da yaptım. Toparlanma süreci memlekete git gel derken doğumdan sonra ilk ilişkimi geçen hafta yaşadım. Korunarak gerçekleşti. Bu cuma da lekelenme yaşadım adet sancısıyla birlikte adet oldum sandım ama adet gibi olmadı lekelenme olarak devam ediyor ara ara. İlk doğumdan sonraki adetim böyle olmamıştı sizce normal midir? Prezervatifle korunduk başında takıp bittikten sonra da kontrol ettim yırtık falan var mı diye. Hamilelik olsa ilişkiden bir hafta sonra lekelenme olur muydu bu kadar erken?
pinar1905 cicekligunler lekelenme normal bence. Ben martta doğum yaptım bir ay önce lekelenmem vardı dört beş gün sürdü 21 eylülde de adet oldum
tsf cicekligunler hamileliğimde yerleşme kanaması ilişkiden 2 hafta sonra olmuştu bundan şüpheleniyorsanız eğer. 1 haftada yerleşme olmaz sizin ki ara kanama filandır
cicekligunler tsf Anladim inşallah ara kanamadır. O kadar çok hamile kalanı görüyorum ki psikolojin bozuldu valla.