minikcekirgem En yakın arkadaşımın düğünü olacak bu hafta sonu Ben nişan yapmadım o yaptı uzak şehirden geliyorum diye düğünde belki burda olamam düşüncesiyle onun bana benim düğünümde taktığı takıyı nişanında takmıştım Şimdi düğünde ne takcağım eşim birşey takma diyor Ben ise kararsızım Bu arada 2 hafta oldu aileme ziyarete geleli bebeğim için de bir ziyarete gelmediler
organikirmik minikcekirgem bu kadar düşünüyorsanız en yakın arkadaşınız değildir bence. En yakın arkadaşıma “kız takı toplamak için mi 8 tane organizasyon yapıyorsun, ben taktım ha takımı” der güler geçerim. Takmanıza gerek yok bence de.
hunilimomy minikcekirgem suan düğün asamasindalar diye bebek ziyaretini ertelemis olabilirler ama yine de uzakta olsa hediye gönderilebilir. Ayrıca hic takmamış değilsiniz düğün veya nisan farketmez yani utanılacak bi durum yok ortada