Annesivekizi benim bebeğim de 2 aylık. Zatürre oldu yavrum 10 gün hastanede yattı hasta olmaması gerekiyor bu dönem de.Bende burun yanması boğaz yanması vardı. Şimdi hafiflemiş gibi biraz 🙏🏻 Çok acı çekti diye pişik olmasın canı yanmasın istiyorum. Bir taraftan da hasta olacak diye aklım çıkıyor. Ama dediğiniz gibi pişik Hastalıktan bi nebze de olsa daha iyi. İçince bebeğinizin pişik olup olmadığını yazar mısınız buraya . Geçmiş olsun çok.