Fatmanurozgr Ayda aşı oldk 4.ay da izi cıktı kabuk baglı 10 gün felan oldu 2 defa banyo yaptrmstim smdi banyo yaptrdm kolundaki kabk kalms sanrm krem rengi su gbi akms iltihap gbi resmni atcm smdi Norml mi
Serrpil Fatmanurozgr size oğlumun resmini atsam aynısı dersiniz. Bizde de oldu normalmiş aşı tutuyormuş hic dokunmayın iyileşiyor
YavruKartal Fatmanurozgr Gayet normal korkmayın. Hemşiremiz aşı sonrası bizi uyarmıştı iltihap olabilir 1 ay içinde de olabilir 3 ay sonrada olabilir demişti.sakın dokunma kendisi patlar akar sen sakın sıkma ve korkma demişti.
Aysktr Fatmanurozgr canım aşı vurulduktan sonra mikrop kapmış gözüküyor normal değil bence doktora göstermelisin mutlaka diye düsünüyorum
DogaLina Fatmanurozgr bu normal değil bence. Verem aşısı o deri altına yapılan büyüdükçe bebek oda büyücek demişlerdi ama bu şekilde değil
NT130517 Fatmanurozgr benimkinde de böyle oldu sivilce gibi iltihaplandı ama patlamadı her banyoda kızardı kabuk bağladı ben doktoruma sordum normal dedi aşı tutmuş demekmiş. Ama sen yinede kendi doktoruna danış derim.
GirayinAslisi Bizimkininde böyle sonradan değişti 4. Ayda fln kabardı yumuşadı fln böyle olması normalmiş denildiği için müdahale etmedim doktora da sormadim öyle oluyormuş benim bildiğim bu yönde
Fatmanurozgr DogaLina Mom0870 Kızlar banyo yatrdm smdi tam üstünü gydrcken farkettm sorcm zaten doktorda dedm basndan gecn Vardr belki norml genelde olan bsydr dye sordm
Fatmanurozgr Kızlar aşı izi kabuklanma norml ama ordan akn sıvı merak ettrtyo yarn zaten hemsrye sorcm kolunuda takp etcm sürkli basndan gecn varsa bilglendrsn dye
Ebruli101 Fatmanurozgr canım normal sıkıntı etme Bizim 4.ayds kabuklandi 7.5 aylık oldu hala yara şeklinde doktor alabilir de normal dedi akması normal yani
GirayinAslisi Fatmanurozgr ucu böyle kabardı şişti beyazladı fln çok yumuşadı ama patlamadı almadı böyle. Bende müdahale de etmedim doktora sorarsan için rahat eder bence yumuşadıgi için patlamis tir bi sorun yoktur yine de sormakta fayda var
Fatmanurozgr Nazliprensesinannesi Normldi aslnda ama kabk zaten kalkk gbydi banyoda kalktı sanrm göstercm teşekkür ederim