Nikita ldb götürün. Büyük olsa asla takmayın derim ama 3 aylık bebeği siz tedavi edemezsiniz. Doktor tembihlemişti bizi. Hemen getirin demişti.
Yezda2645 3 ay ve 3 aydan küçük bebeklerde ateş varsa beklenmeden getirilmeli diyor doktorlar götürün bence