Merhaba hanımlar, 33 aylık oğlum hala emzik bağımlısı, bırakması için her türlü yöntem denedik ama bağrına basıyor emziği. Artık yırtıldı emzik ben de yenisini almadım ama o yırtık haliyle emdi 4 ay, demin baktım ki emzik komple kopmuş ucu yarım, uyandıkça emzik istiyor veriyorum ememiyor çıldırıp ağlıyor bi şekilde piş piş uyutuyorum çok da yoruldu bugün o yüzden diretmeden uyudu yine. Sizce kaç günde unutur? Küçükler 3 günde unutuyor ama ben 3 günde unutacağına inanamıyorum. Bu gece sabaha kadar 30 kere uyanırız artık 😒