AselMira__
Duzeldi mi peki siz eve dönünce? Ben de ucretsiz izne ayrılacağım birkaç sene. Kızıma bunu anlattım. Kasımin sonundan beridir de doğum iznindeyim. Bazen beni odada bulamıyor, anne okula gittin zannettim, korktum diyor. Anlatıyorum uzun zaman gitmeyeceğim okula seninle olacağım diyorum. Benimle uyumak istiyor. Ben bir de emzirme döneminde bir ilaç kullandim, sütten aniden kesmek zorunda kaldım. O da travma oldu sanirim. Gece benle uyumak istiyor. Göğsümü aciyorum o ds bir eliyle tutuyor, diğer elinin de baş parmağını emiyor. Kardeşini emzirirken yine geliyor yanima, bir eli göğsümde diğer eli yine agzinds…Yeterincr zaman ayiramiyorum kizima. Çok ters düşmeye, tartışmalara başladık. Evde hep kaos var. Altına kaçırdığı için kızmıyorum artık, kıyafetlerini yıkadim temiz pijama alıp giyebilirsin diyorum mesela. Gelip beni öpüyor, seviyor kızmadm diye Bebeğim birkaç ay sonra 4-5 aylık olacak. O dönemde önce ürolojiye ordan çıkan sonuca göre de bir terapiste gitmeyi planliyorum. Çözüme ulaşırız inşallah.. ben artık evde olduğum halde problem hâlâ devam ediyor