JanJan_ aynı ben 🫂 ben en son ikinci doz menenjit aşısına gitmeden calpol vermiştim. Dr özellikle aşıdan önce verme demişti ama ilk dozda çok kötü olduğu için verdim. Yine ağrı, ateş, ağlama oldu ama ilkine göre daha iyiydi. Bir de pamuklu mendilini kaynamış ılımış suyla ıslatıp dolaba koydum. Soğuk soğuk aşı yerlerine koydum özellikle yedirirken. O biraz ağrıyı aldı sanki rahatlattı