KendiEvimdeDeplasmandayim 12ay hepsi az kullanıldı temiz kızlar. Askılı takım zara. Seneye yaza 1yaş olacak bebiş anneleri değerlendirebilir. Gardropsta detayları var isteyen olursa yardımcı olurum 🌸
defnevedoruk KendiEvimdeDeplasmandayim üstte kalsın🙈 ben yazlıkları ve kışlıkları kaldırıp yaza ya da kışa girerken satıyorum çok daha hızlı satılıyor 😀
KendiEvimdeDeplasmandayim defnevedoruk teşekkür ederim 😍 farkındayım zamansız oldu ama kaldırmadan bi çekeyim dedim yaza doğru hortlatırım en kötü ☺️
KendiEvimdeDeplasmandayim tugbasuu tek tek daha pahalıya attım gardropsa ama toplu alırsanız 1900den yardımcı olurum 🌸
arven2024 KendiEvimdeDeplasmandayim 316 tl ye geliyor 2.elin amacı daha uygun olması değil mi bana pahalı geldi indirimde 200-300 arası 0 takımlar oluyor
KendiEvimdeDeplasmandayim arven2024 polo elbiseyi 1000tl ye zara takımı 1200tl ye panço şortu 1000tlye kot elbiseyi 700tlye polo sortlu takımı 700tl ye aldım ebebek olanda 400civarıydı sanırım. Hepsini 5000bşn civarına aldım ve hiç hataları yok. Tanesi 300tl benim için normal 🫶