40 güne kadar mama + anne sütü şeklinde ilerledim mama verdiğimde gazını çıkarabiliyordum 40 günü geçince 2 gündür mama vermemeye başladım sadece anne sütü ile ilerliyorum ama bir türlü gazını çıkaramıyorum acaba beslenemiyor mu diye düşünmeye başladım