Selam güzel anneler. Oğlum 22 aylik zaten istahsiz aşırı secici bir çocuk. Yeni tatlara komple kapalı diyebilirim. Yediği şeyler sayılıdır ve en büyük problemimiz benim yaptığım yemek dışında hiçbir şey yemiyor. Yaptığım yemeği bir kaba ya da yemek termosuna vs koyup yanımızda da götürsek başka yerde asla yemiyor. Bu da bizim için sorun oluyor bir misafirliğe gezmeye vs gittiğimizde. Dışarı çıksak bile bir kaç saat için de hemen eve dönmemiz gerekiyor yemek saati şaşmasın diye. Misal 12 de yediyse bir sonraki öğünü 4te olacak. 12de yemeğe başlasa 30 dk yemek sürüyor saat oluyor 12 buçuk eliniz yüzünü yıka altını değiştir vs derken evden çıkmak 1i buluyor. Gideceğimiz yer de yarım saat sürse 1 buçuk diyelim. En fazla iki saatimiz oluyor tekrar eve dönmek üzere yola çıkmamız için. Ne cins bi çocuk bu ya valla her bir huyu ayrı cins. Öyle eline simit pocaga vereyim onu kemirsin desen onu da yapmaz iki ısırık alir atar. Nasıl alıştırcam ben bu çocuğu