Geçici bir süreç, o aylarda bunu yapması normal, ben de çok kafaya taktım ama o aylarda neyin doğru neyin yanlış olduğunu tepkileri ölçerek deneme yanılma yöntemiyle öğreniyor, siz her defasında tepkinizi belirtin, vurmaması gerektiğini söyleyin ama sakın siz de vurmayın, beyin ön korteks gelişmediği için dürtüleriyle hareket ediyor kendini tutamıyor, benimki de öyleydi, sonradan azaldı, şimdi başkası ona vurunca vuruyor fazla da müdahale etmiyorum şu an 33 aylık😂