udb yazı bize bakanlıktan haftada 3 günden az olamaz, günde 3 saatten az olamaz şeklinde geldi ben gördüm. Bana uyan kısmı 5 yarım değil de 3 gün olduğu için açıkçası bu durum da kurum inisiyatifinde olduğu için bozmamaları adına talep etmedim. Benim bunu alma şeklim biraz çetrefilli oldu da dava vs falan