8.5 aylık kızım, gece uyudugu sure boyunca araliksiz emiyo desem nerdeyse yalan olmaz. Uyandığında emmeden uyumadigi icin de ben haric kimse bakamiyo gece uykusuzluktan gözümün feri gitti 🫠 Sizde durumlar nasıl, ben ne zaman uyuyacağım bilginiz var mı 😁