Kızlar 8 yasında bi kızim var bebekligi ne kadar sakinse oğlum o kadar yaramaz 🤣 kızım kendi kendine oynardi insanlara guler yuzluydu ama oglum sabahtan aksama kadar surekli yurumek istiyor tek basina yurumedigi icinde ben gezdiriyorum baska hic kimsede durmak istemiyoe yaka ignem gibi oyuncaklarida artik birakti çekmece dolap priz nerde tehlikeli sey var onu yapmak istiyor biraz bıraksam yada istediginj yapmasam çığlık kıyamet sanki dövüyorum öyle bagırarak ağlıyor anne baba dede abla filan diyordu kedi gel diyo simdi ama dedeye takti herseye dede surekli dede diyor 🤣🤣 zaten az yiyor mamayida az iciyor totosu yerde durmuyo bu yuzden kilo alimida durdu napcam ben erkek bebekler genelolarak böyle mi 😐😐