Kızlar bebeğim 27 günlük 4-5 gün önce ilk defa kakasında kan gördüm ayrıca mukuslu sümüksü bir kıvamda. Her bezinde de mutlaka kaka oluyor sadece çiş yaptığı bez yok diyebilirim. Ama hep azar azar bezi dolduracak kadar yaptığı nadirdir. kızım doğduğundan beri sürekli ıkınma halinde, kakasını yaparken ya da gaz çıkarırken çok zorlanıyor ve son günlerde çok huzursuz ve emer emmez kusup tekrar emmek istiyor doymuyor sadece anne sütü alıyor. Sadece makat çevresinde geçmeyen pişik var ne yapacağımı şaşırdım besin alerjisi olabilir mi? Bir de anüsün hafif önde olduğunu söyledi doktorumuz hegar buji verdi anüsü genişletmemiz için dilatasyon programı uyguluyoruz buji kullanımından mı kan oluyor kafam çok karıştı benzer şeyler yaşayan var mı yardım ediinn