kardelen1209 Kızim 13 aylık ne zaman uyutup besigine birakmaya calıssam gözünu acıp burda miyim diye bakiyo tam uyudu besigine koyim diyorum gözlerini direk acıyo napıcam ben artim tükendim gerçekten bunalıma girdim resmen 1 yaşına girdiginden beri
UrbanMom kardelen1209 ben oglumu kandiriyordum yatağa yastıkları dizip uyuyor gibi yapardım pış pış sesi açıp telefonu odaya birakiyordum ilk başta bende ses çıkarıyordum sonra telefon devam ederdi ayrılık kaygısı cok fazlaydı. Sonralarda farketti tabi ama daha duzelmisti
zynprvlfsn kardelen1209 5.5 aylıkten beri benim oğlanda gece 10 kere kalkıyor, meme arıyor. 15 aylık artık.
loveboymomy kardelen1209 Alin yanınıza birlikte yatin. Bu günler geri gelmeyecek. 13 yaşında oğlum var küçükken yatağında uyurdu gece yarisi uyanıp yanımıza gelirdi hemen sarıp sarmalar alırdım yanıma. Sonra isteseniz de gelmiyorlar. Şimdi 5 aylık bebeğim yanımda uyusa uyuturum beşiğinde yatıyor beyefendi. Tadını çıkarın boş verin herseyi. En çok özlediğim birlikte koynis koynis yatmak oğlumla.
kardelen1209 loveboymomy Bende genel olarak beraber yatıyorum sabahları yanima aliyorum gece durmazsa eşimi kaldirip kızimi alip yatıyorum
kardelen1209 UrbanMom benimkinin imkani yok duzelsin 😁 o kadar anne bagımlısı ki elimi tutuyo öyle uyuyo
feyzaharunhazel Postuna yanıt verdim uzun uzun yazdım düşmedi ay acaba bi damla önersnde bulundum ismini açık yazdgım için mi olmadı
feyzaharunhazel Tekrar uzun uzun yazmayım baybay night damla altı aylık bebegime kıllanıyorum önyargısız yarın ilk işin onu temin etmek olmalıı
egemenalp feyzaharunhazel kaç damla veritorsunuz acaba 12 aylık uykusuz bittim artık bide çalışıyorum
loveboymomy kardelen1209 en fazla 3 yaşına kadar geliyorlar zaten sonrası yok kendi dünyaları oluyor birden bire.
feyzaharunhazel kardelen1209 bana hemişe arkadasım önermişti doktorumda alejisi yoksa güvenle kulnablirsin dedi tabi sen bilirsin yine ama sadece bitkisel üç çiçekten oluşuyo sana km yararlı olmadıgını söyledi
loveboymomy kardelen1209 hiç merak etmeyin büyüyünce sanki hiç bebek olmamış gibi geliyor insana . Biri 13 yaşında diğeri 5 aylik. Sanki büyük olan kendi kendine büyümüş gibi ben buyutmemisim gibi geliyor. Kucugu de bı o kadar zor ve hiç büyümüyor gibi geliyor şu an ama zaman öyle hızlı geçiyor ki hiç bişey anlamiyoruz.
kardelen1209 feyzaharunhazel Burda gördum bi kaç post gördüm ondan dolayi biraz kullanmaya korktum açıkcasi
feyzaharunhazel kardelen1209 bende çok önyargılıydıö haftalarca erteledim ama o kadar pişman oldum ki hem çocugu hem kendimi perişan ettiğime fikrine saygı duyarım anlayablirim hassas oldugun için böyle şeyleri kullanmak istemiyosun bende ilk defa kullndım çokta güvenerek kullanıyorum allah yardımcın olsun umarım bian önce toparlanır bebeğin 🌸