Çok sinirli olmaya başladı 4 gündür özellikle bana yapıyor gel uyuyalım yok gel sarılalım yok ııı ııı ııı herşeye noldu bu çocuğa çözemiyorum huni takmama ramak kaldı gece bağırarak ağlamaları katmadım bile 1 saat bağıra bağıra ağlamalar tükendim yaşayan oldumu nezaman geçti lütfen atakmı var ne var çözemedim