bademoms248_ sevaltenekeci ben 3 kilo aldım bimdeki büyük reçel kavonozları var ona 3 kavonoz yaptım tam yetti sarımsak kaya tuzu biraz nohut koydum suyunda hazır turşu suyu ile yaptım sirke ayrı koymadım
mamylatte Büyük kavanoz biliyorum ben ya onu 3 ile çarparsan olur mu bilmiyorum ama myle mi olur neyse bilen vardır inşallah