Deletedmom897 Bebegınız ilk yurumeye basladıgı zamanlar hangi marka/model ayakkabı aldınız, deneyımlerınızı olumlu olumsuz paylasırmısınız?
gizematadeniz Deletedmom897 oglum 2 aydir yürüyo. Vicco anka aldim ama şöyle bi durum oldu. Yürümeye basladigi icin mi bilmiyorum bu 2 ayda dehset buyudu ayagi. Bi anda 19 dan 21 e zipladi. 21 giyiyor su an ama sanki yakinda o bile olmayacak bizim viccolar eskimeden kaldirilcak gibi.