cikolataliekmek Canım çok geçmiş olsun, gerçekten zor bir durum. 🙏🏼*
Ateş düşmesi güzel bir şey ama 5 saattir çiş yapmaması ve aşırı terlemiş olması vücut sıvı kaybı (dehidrasyon) belirtisi olabilir.
35.8 derece ise normalin altına düşmüş bir ısı ve bu da dikkat edilmesi gereken bir durum.
Sana tavsiyem:
- Mutlaka bol sıvı vermeye çalış (su, çorba, anne sütü, meyve suyu)
- Çiş olmaması + ateş + terleme birlikteyse, vakit kaybetmeden çocuk acile gidin derim
- Dolven düşürdü ama gözlemleyip tekrar ateş çıkarsa hemen doktor kontrolü gerekebilir
Anne içgüdün doğru çalışıyorşüphelenmen çok yerinde. Umarım miniğin hemen toparlar 🌸