glsmbrnl gayet iyi . Ya saçma sapan işler. Ailelerimiz bizi doğurduktan sonrası kaç kilo almış acaba az mı almış. Yok bebeğim kaç CC süt içti. Bla bla bla . Şeyleri bilmiyorlardı ama bizi büyütmüşler. Bu son bir kaç senede böyle şeyleri söyleyip morel bozuyorlar . Kaldı ki insanlar söyler hep dilin kemiği yok. Yese çok yiyor derler yemede az yiyor derler. Çok kilolu birini görünce dikkat etmiyor derler belki altında yatan sebep başka. Zayıfı görünce yavrum sen yemek yemiyor musun derler. Derler de derler. Küçükken annelerin başına üşüşürler büyüyünce çocukların…. O yüzden sen doktorunu dinle. Hatta içinden geldiği gibi yap sen annesisin. En iyisini sen bilirsin .