Canım ben o damlayı bilmiyorum ama doktor 2 aylıkken biogia vermişti o baya rahatlatıyor. Zaten probiyotik o gaz damlası degil. 3 aylık olunca da biogaia’ın yanına Nurse harveyin şurubunu ekledi. Çok çok rahatladı. Bebekten bebege değişiyormus. Relamax kullanımını doktor söylemedi mi?