ylmzebr 13 aylık 1 yaşina girdiginden beri anneci oldu lavobaya gitsem bile benimle beraber geliyo iştahı azaldı ne yaparsam onu tekrarlıyo geceleri bin kere kalkıyoo uyutuyorum beşige koydugum an tekrar kalkıyo akşama kadar ağlama cıglim kiyamet kopuyo resmen evde bian once bitsin istiyorum artık Allahtan sabır istiyorum yoksa cok zor bunun bide 2 yaşı var o daha kötüymüs bilmiyorum nasıl baş edicezz bitiklerdeyim artıkk çok yoruldum