Kızlar kızım kabız olau bir aydan fazladır. Ama son zamanlarda artık 7-8 günü bulan kaka yapmama durumu oldu. Çocuk cerrahiye götürdüm . Rektal tuşe attı ve lavman yaptılar. Sonra röntgen çekildi ve bağırsaklarının full kaka dolu olduğu ve taşlaştığı söylendi. Sokol diye bir ilaç ve 30 tane lavman verdi her gün kaka yapacak yapmadığı gün lavman yapılacak diye. Diyeti düzenlendi pilav ekmek makarna paketli gıda hiçbiri yedirilmeyecek dendi. Çok endişeliyim bu durum düzelir mi? Başından geçen var mı