dgltkn sizi üzmek istemiyorum ama 1 yaş ve sonrası değişik huylar ediniyorlar. Çok inatçı, çok kucaklı, çok huysuzlanıyor, daha küçükken bu kadar değildi. Bir de ağırlaştı artık, annesinin beli çok fena durumda. Ben de bu da böyle bir dönem diyerek kendimi avutmaya çalışıyorum. İleride daha iyi olacaktır inşallah 🫠