murek içinden şuan da o kadar çıkamıyorum ki durumun, 4 tane kardiyoloğ gittim bir tanesi ile sanal yoldan görüştüm sanal anjiyo yaptırdım 7 ay önce damarlarımın içi temiz çıktı ama doğuştan yamuk bir damar varmış ; 4 doktor o ciddi bir şey değil dediler sadece bir tanesi ısrarla normal anjiyo olman gerekiyor dediği günden beri iyice arttı şikayetlerim tek başıma dışarıya çıkamıyorum bakın şuan saat 2 ben uyandım, midem de değişik bir heyecanlanma hissi sanki tansiyonum düşüyor gibi bayılacak gibiyim kalp krizi geçirecek gibiyim, bit tane çocuğum var insan her gün yaşar mı bunları diyorum, artık yürüyemiyorm bile tıkanıyorum