feyzzakgul Merhaba kızlar , 10 aylık oğlum var yaklaşık 1 haftadır gündüzleri iki uyku yapıyoruz beşiğinde desteksiz bir şekilde kendisi uyuyor ancak gece uykusunda desteksiz uyumuyor çok ağlıyor sürekli kalkmak istiyor aynı durumu yaşayıp çözüm bulan varmı ?