SerraD-1823 Anneler kızım 21 aylık maalesef balık yediremiyoruz arkadaşım möllers tutti furitti önerdi aranızda kullanan var mı. Biz hala D vitaminine devam ediyoruz ikisi birlikte kullanılır mı tecrübeli annelerim bilgi verir misiniz 🙏🏻
Tazeannnee1 SerraD-1823 ben kullanıyorum oğlum için severek içiyor iştahını da açtığını düşünüyorum 26 aylık oğlum
1kub1ra SerraD-1823 bende kullanıyorum haftada 2 balık yemediği haftalarda veriyorum tadı güzel bence ama çocuklar için bilemem🤣 normal günlük d vitamini b12 sprey ve kan ilacına da devam ediyorum (değerleriniz düşük biraz bu yüzden kullanıyorum )
AlpSol SerraD-1823 1 yaşından beri kullanıyoruz d vitamini ile birlikte D vitamini sabah veriyorum Möllersi öğleden sonra genelde
UmayUrazMoms SerraD-1823 geçen gün balık yağı muhabbetini sordum doktorumuza önermedi yağlanm yapıyormuş
SerraD-1823 Tazeannnee1 Allah bağışlasın. Ne kadar veriyorsunuz peki çay kaşığı ile mi tatlı kaşığı ile mi. Aç karnına mı
Tazeannnee1 SerraD-1823 çok teşekkürler amin inşallah sabahları aç karna bi çay kaşığı veriyorum bazen istiyor bi yarım daha veriyorum🫣 doktorumuz aç karna bi çay kaşığı demişti eğer sevmezse alışana kadar tok ver alışınca aç verirsin demişti çabuk alıştı zaten
SerraD-1823 Tazeannnee1 evet kızım da önce istemedi zorla ağzına verdim sonra bi daha bi daha dedi şaşırdım🤭
SerraD-1823 AlpSol möllersin içinde de d vitamini olunca çok olur mu acaba diye düşündüm. Normal de ocean kullanıyorum 600 lük.
SerraD-1823 UmayUrazMoms bize de böbrekte kum yapıyor demişti o yüzden şimdiye kadar kullanmadım ama asla balık yemiyor. Hastalık dönemindeyiz iştahı yok. Mecbur takviye vermem lazım
UmayUrazMoms SerraD-1823 ocean markasının çinko içeren takviyeleri var bağırsaklara felan da iyi geliyor ballısı bağışık güçlendirici karamürverlisi de iştah açıcıı