Kızlar ben sonunda pes ediyorum artık daha fazla emzirerek uyutmaya dayanamıyorum kızım sadece bende uyuyor başka kimsede uyumuyor bebek arabasında uyumuyor artık pes edip uyku eğitimi almaya karar verdim perşembe günü başlıyoruz var mı aranızda uyku eğitimi alıp beni destelicek birileri biraz korkuyorum açıkçası