dgltkn Kızlar her yaptugımdan 2 -3 kaşık yiyor sonra istemiyor 7,5 aylık Sizin bebişler hepsini bitiyor mu zamanla yer mi ne yapmalıyım
ShutUp dgltkn yani ben bir kısıtlama koymuyorum yemek istediği kadar yediriyorum. Bu arada bizim tadımlarımız bitti. Ne versem yiyor şükür. Yemek istemediğinde de asla zorlamıyorum red yaşamamak adına (7 aylık)